A través dels adjectius, s'ha realitzat una dinàmica de grup sobre els valors positius.
Primer de tot, s'ha dividit el grup en diferents subgrups i s'ha explicat que són els adjectius fent una distinció entre adjectius positius i negatius. Per facilitar aquesta tasca, s'han anat apuntant a la pissarra.
Després, s'han esborrat els adjectius negatius i han relacionat els adjectius positius amb els diferents companys/es del seu grup.
Dins la sala (aula) s'ha posat un bol amb paperets. Cada paper tenia el nom d'un nen/a del grup. Per taules, cada nen/a s'aixecava i agafava un paper. Després, havien d'escriure el nom d'un valor positiu del nen/a que li havia tocat.
Cada nen/a ha escrit un total de cinc valors. Per finalitzar la dinàmica, s'han repartit els trossets de cartolina.
És una dinàmica molt interessant on es treballen i es reforcen els valors positiusdel grup d'iguals i on es pot treballar l'escriptura.
MOLT BÉ, SOU UNS CRAKS!
ResponderEliminar